Fotopromenad

Vaknade tidigt och det var skönt att ta det lugnt. Sen cyklade jag in till stan och gjorde några ärenden. När jag kom hem ville jag inte sitta inne en sån här fin dag. Så jag tog med mig kameran och gick en liten fotopromenad i det soliga höstvädret. Det är bäst att passa på att vara ute i det fria när det är bra väder. Här uppe i norr kommer snön nog snart.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(C) Copyright Marina. Alla foton är mina, får ej användas utan mitt tillstånd.

One thought on “Fotopromenad

  1. Mias Mix 9 oktober, 2015 / 17:09

    Hej! Tror det var du som var inne på min blogg. Försökte trycka på länken men det blev error så googlade istället. Tack för titten hos mig och hoppa gärna på tacksamhetsutmaningen. Det är Eva som har startat den så du kan länka på hennes sida varje måndag http://provtyckningar.blogspot.se/

    Gilla

Kommentera

