Tacksamhet

En ny vecka har börjat och får se vad den har att erbjuda. Jag vet att det är en hel del som jag kommer att hända.
Men nu till Tacksamhet från förra veckan.
Jag är tacksam för:

  • att jag fick möjlighet att se filmen This Changes Everything, en miljödokumentär, Se annat inlägg
  • att vi fick gå på bokcafé genom jobbet
  • de goda kringlorna som A gjorde på Internationella gruppen, mina blev inte lika goda.
  • att jag fortfarande är frisk
  • att jag fortfarande har bostad och mat för dagen
  • att jag får hjälpa till i Internationella gruppen, jag mår så bra av det
  • för att det fortfarande är varmt ute, men det är ju negativt för klimatet.
  • tacksam för människorna i Internationella gruppen och på jobbet

Här kan du se fler som skrivit om tacksamhet för den här veckan.

4 thoughts on “Tacksamhet

  1. Eva Trillian 9 november, 2015 / 17:19

    Internationella gruppen,, var den än är (de finn spå många ställen – härligt), gör mycket viktigt – för de som är med och för andra i värden! Fint!
    Att vara frisk och ha någon stans att bo är något vi alla borde vara tacksamma varje dag det är så!
    Önskar dig en ny fin vecka!

    Gilla

  2. Karin 9 november, 2015 / 21:02

    Du gör en värdefull insats!
    Kram och en ny fin och spännande vecka!
    Karin

    Gilla

  3. Gemsofmylife 9 november, 2015 / 21:44

    Vilken bra lista med både saker vi tar för givet som tak och mat få vara frisk
    Och att få göra det som känns bra
    Stor kram
    Sanna

    Gilla

  4. cissi 10 november, 2015 / 14:02

    Det var en verkligt fin lista!

    Gilla

Kommentera

