Tacksamhet och plockat fram julpynt

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Då var det dags igen för Tacksamhet för den gångna veckan.

Jag är tacksam för

  • att jag blev bjuden på mat 2 gånger under veckan
  • många bra och goa människor i min omgivning
  • att jag har rensat lite papper i mina lådor
  • rensat i min mail
  • min advents ljusstake och ljusslinga
  • min ljusbricka med julgranspumlor
  • många kramar
  • att jag får lära mig nya saker

Här hos Eva finns fler listor om tacksamhet.

 

 

 

4 thoughts on “Tacksamhet och plockat fram julpynt

  1. Helena 23 november, 2015 / 17:24

    Fin tacksamhetslista. Det där med att rensa i lådorna. Det är så skönt när det är gjort. Kramar och bli bjuden på lunch – guldstunder. Önskar dig en riktigt fin ny vecka. 🙂

    Gilla

  2. Eva Trillian 23 november, 2015 / 17:43

    Lite mysigt att få plocka fram julen nu och få lite mer färg och ljus i vardagen 🙂 Det behövs nu!
    Fint att bli bjuden på lunch – på många vis!
    Önskar dig en fin fortsättning på nya veckan!

    Gilla

  3. Gemsofmylife 23 november, 2015 / 19:41

    En bra lista med saker för att må bra
    Städa lådor !
    Ta fram lite advents saker mysigt
    Tack för att du delar så härligt att läsa
    Sanna

    Gilla

  4. Karin 23 november, 2015 / 20:11

    Mysig lista där du har lättat upp vintermörkret lite! Det behöver vi!
    Kramar Karin

    Gilla

Kommentera

