Julkalender lucka 1-bästa julkalendern på tv

Nu börjar min julkalender. Om du vill haka på så skriv ditt inlägg och länka till ditt inlägg i kommentarsfältet.

Här kommer du få en hel del tips om julklappar recept till julbordet och mycket mer. Jo, jag kommer att ha två tävlingar där du kan vinna något som jag själv har gjort. Så var med hela tiden så du inte missar något.

kalender 1.jpg

Lucka 1 – Bästa julkalendern på Tv

Den absolut bästa julkalendern jag kommer ihåg är Teskedsgumman med Birgitta Andersson i huvudrollen.

Man blir lite nostalgisk när man ser på Teskedsgumman.

Se Teskedsgumman här

 

2 thoughts on “Julkalender lucka 1-bästa julkalendern på tv

  1. annettejuhlin 1 december, 2015 / 10:41

    Såg första avsnittet i dag och jag gillar det historiska. Mina barn skall se avsnittet i kväll. Jag är litet tveksam till om det här är vad barn har hoppats på av julkalendern. Historielektion, istället för en spännande handling. Min favoritkalender har väl att göra med att jag själv var barn då, jag älskade nämligen Stjärnhuset med all mytologi. Och så gillade jag Trolltider. Men Barna Hedenhös var bra också.

    Gilla

Kommentera

