Helgbilden

Nu har snön kommit, några cm i alla fall. Och det får räcka. Just nu är det -15 grader och jag frös när jag gick ut för att fota. Men jag blev bara tvungen att göra det, det var så fint när solen var på väg ner.

 

tunasolnedgång.jpg

 

tunasolnedgång2.jpg

 

På förmiddagen var jag på luciamässa i Domkyrkan. Det var ungdomar som var Lucia. Senare var jag till en kyrka nära mig och där vara det barn som var lucia. Så fint. Och en kör som sjöng julsånger.

 

domkyrkansidan.jpg

 

Här hittar du fler Helgbilder.

7 thoughts on “Helgbilden

  1. Mias Mix 13 december, 2015 / 21:20

    Åh så vackert!! Tur att du gick ut!!

    Gilla

  2. HelenTh 13 december, 2015 / 21:29

    Väldigt vackra bilder och vad härligt att få se och höra lucia i en vacker kyrka.

    Gilla

  3. Beppan 13 december, 2015 / 21:33

    Ibland får man bortse från kyla och andra umbäranden för att fånga ljuset som du gjort så fint!

    Gilla

Kommentera

