Året som gått 2015 i bilder

Här sammanfattar jag året som gått i bilder, men kom ihåg att alla bilder är mina egna och får ej lånas eller laddas  ner utan mitt tillstånd.

I början av April mot norra hamn. Man ser domkyrkans torn sticka upp i bakgrunden.

vinternorrahamn214.jpg

I somras var jag till Haparanda, var på IKEA och gick även över till finska gränsen till Tornio, till shoppingcenter Rajjala På Gränsen. Det ligger alltså på gränsen mellan Sverige och Finland.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Där såg jag även The Poodles. Som bara är bäst!

poodles 2015_96.jpg

 

Södra Hamn plan där det var ditsatta palmer och man ser ut över isbrytarna och färjan som stod inne i hamnen.

södrahamnpalmbåt66.jpg

 

Stockholm var jag i månadsskiftet juli/augusti, min drömstad.

stockholm2015_90.jpg

Norra Hamn, Luleå helt vindstilla vatten.

norra hamn320

 

Färjan Artania var i hamn

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Det var öppet hus på isbrytarna. var ända högst upp. Mycket folk, som ville besöka isbrytarna för att se hur det såg ut från insidan.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Försäljning på örnen.

försäljningörnen554.jpg     försäljningörnen555.jpg

försäljningörnen556.jpg    försäljningörnen557.jpg

 

Dimma i södra hamn

dimma253.jpg

Här målar jag med strykjärn på jobbet, s.k encaustik målning. Roligt.

strykjärnsmålning22.jpg

Södra hamn

södrahamn port411.jpg

 

Jag vid roliga speglar

jag i roligaspeglar451.jpg

 

 

 

 

Kommentera

