Tacksamhet -mer personlig blogg

Förra veckan bloggade jag inte överhuvudtaget. Jo, om melodifestivalen var det enda jag skrev om.  Men nu är jag tillbaka och har  även lite planer på att förändra mitt bloggskrivande från och med idag. Bloggen kommer att bli mer personlig, kommer att skriva mer om min vardag, vad jag känner och vad jag funderar över. I lördags efter jag sett melodifestivalen blev jag fast  vid Youtube och hittade en Vlogg (videoblogg) som jag  blev inspirerad av (mycket nyttig och vegetarisk mat) och även träning. Inte  för att jag kommer  att filma min vardag, men jag kommer att skriva mer om mig själv och min vardag.

Vad var jag tacksam för den gångna veckan?

  • Ida Wargs blogg
  • Många och långa promenader
  • Gråsjälören
  • Norra och Södra hamn
  • Min dator
  • Viktnedgång 1½ kg på 3 veckor
  • vegetarisk mat
  • frukt och bär
  • fruktsallad med en kompis
  • blivit mer öppen
  • hemmagjord chokladmousse med hallon till
  • många människor som kom och åt soppa (italiensk kycklingsoppa) på Världens mötesplats. Mycket god soppa och många olika nationaliteter kom.

 

Här hittar  du fler som skrivit om tacksamhet.

5 thoughts on “Tacksamhet -mer personlig blogg

  1. Karin 14 mars, 2016 / 10:54

    Fin tacksamhetslista som rymmer mycket! Promenader och god mat!
    Ha en bra vecka!
    Kram Karin

    Gilla

  2. BIRGITTA AHL 14 mars, 2016 / 11:21

    Det är svårt att vara lagom personlig i sin blogg. Jag jobbar också på det. Att hitta rätt balans med ens egna ord som kan vara intressanta och mer i dagboksform. Fina punkter på din lista över tacksamhet.

    Gilla

  3. Eva Trillian 14 mars, 2016 / 13:28

    Fokus på hälsa 🙂 Inspirerande!
    Ser fram emot att läsa mer om dig här!

    Gilla

  4. Mias Mix 14 mars, 2016 / 14:03

    Gillar när man lär känna personen bakom bloggen 🙂 Kul att du fokuserar på hälsa och nyttigt, bra kämpat och det ger resultat också 🙂

    Gilla

  5. Freja 14 mars, 2016 / 21:19

    Mmmm, chokladmousse! Smaskigt!

    Gilla

Kommentera

