Söndagspromenad

Nu i helgen har det varit  så fint väder så det har blivit 2 promenader. Se gärna under helgbilden.

Eftersom jag var till Gammelstad här i Luleå så gick jag en sväng upp till Kyrkbyn.

kyrkbyn247

Kyrkstugor på vägen upp till kyrkan.

kyrkstugor248

Kyrktorget.

kyrkbyn251

Gammelstads kyrka

gammelstadskyrka250

Gammelstads kyrka från andra hållet.

gammelstadskyrka252

 

Några kyrkstugor till.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det var min promenad  i kyrkbyn.

Här kan du se fler promenader hos Tantglad.

One thought on “Söndagspromenad

  1. TantGlad 28 mars, 2016 / 12:10

    Vilken fantastisk fin promenad. Jättefina bilder. Tack så himla mycket för den fina promenaden.

    Jag länkar dig på fredag i mitt inlägg då. De som sätter ut sin promenad på söndagen länkar jag åxo på söndag. Men de som promenerar andra dagar under veckan samlar jag i hop och länkar på fredagar.

    Tusen tack för din jättefina promenad med fina bilder.

    Varm kram.

    Liked by 1 person

Kommentera

