Helgbilden

Då var det dags igen för Helgbilden. I helgen har  jag gjort en massa popcorn, en laddning strödde jag på olika kryddor som paprikapulver och cayennepeppar och salt, den andra poppningen  blev det smält smör blandat med jordnötssmör.

popcorn76

Sen har jag gått på en söndagspromenad, tog lite foton då jag skulle gå till kyrkan. Se vilka foton jag tog där i det förra inlägget ”Söndagspromenad”.

Här finns det fler  Helgbilder,

Jag har gjort en ny blogg, en Må bra blogg, klicka dig in här om du vill läsa mer om hälsa och min kommande nya livsstil.

4 thoughts on “Helgbilden

  1. Inger Ekströmer/Anemonen 10 april, 2016 / 19:03

    Popcorn det är gott det och lite nyttigare än chips. Härligt med en söndagspromenad om det är fint väder.

    Gilla

  2. Violen på Brandholmen 10 april, 2016 / 19:11

    Skönt att kunna ta en söndagspromenad och fota lite längs vägen! Popcorn har jag aldrig fixat med hemma men det är säkert gott!
    Ha en skön kväll!

    Gilla

  3. annettejuhlin 11 april, 2016 / 10:25

    Popcorn är jättegott 🙂 Våra barn skulle nog gilla varianten med smör, och en av dem skulle nog vilja blanda dem med nutella, själv gillar jag naturella.

    Gilla

Kommentera

