Söndagspromenad

Då blev det dags för en söndagspromenad igen. När jag var in till stan så gick jag en liten extra runda. Så har kommer några av Luleås finaste hus och byggnader. Och en lång man:)

Gamla byggnader är alltid fina tycker jag.

38an31

 

Även detta bostadshus.

carlbrandfors33

 

Och självklart domkyrkan.

domkyrkan29

 

Några interiörer från Domkyrkan.

domkyrkainterior38

 

kyrkofonster41

 

Utanför Shoppingcentret Smedjan så stod en lååång man.

langman45

 

Här hos Tantglad finns det fler som har skrivit och fotat sin söndagspromenad.

Jag funderar om jag ska göra ett uppehåll med den här bloggen. Jag håller på med en annan blogg nu, må bra blogg. Ni som vill kika in där så  klicka här

Kommentera

