Tacksamhet och vinst

Jag har inte bloggat på ett tag nu för jag håller på att skriva klart min kokbok. Och det tar tid. Jag vill få ut den så fort som möjligt. Men ändå att den blir så bra som möjligt. Att ge ut en bok själv är inte så lätt.

Min tacksamhet  för den gångna veckan är

  • att jag fick köpa ett par skor av en kompis för 100 kr,  de var bara använd 1 gång.
  • starta eget cafe och mingel i tisdags
  • att jag vann det extrapris som delades ut, en hemsida med egen designers. priset var värd 10000 kr. Perfekt för mig som skriver böcker.
  • att jag har börjat cykla
  • att känna vårvärmen efter en lång vinter
  • fotopromenader i solnedgång
  • goda smoothies
  • att min frukostkokbok snart är klar
  • att jag är nöjd med recepten till boken

Här finns fler som har skrivit om tacksamhet.

2 thoughts on “Tacksamhet och vinst

  1. Karin 2 maj, 2016 / 21:09

    Här var det många spännande projekt på gång!
    Klart att man får göra en bloggpaus.
    Lycka till med boken!
    Kram Karin

    Gilla

  2. Eva Trillian 3 maj, 2016 / 06:49

    Kokbok, café – och mycket mer 🙂 Det händer en hel del hos dig!
    Önskar dig en fin fortsättning på veckan och en skön Kristi Himmelsfärdsdag!

    Gilla

Kommentera

