Nu har jag gjort en bok

Idag hade jag fått ett meddelande att min bok har kommit. Det känns stort att ha skrivit en bok. Jag blev lite stolt när jag öppnade och såg min egna bok ligga där och väntade på mig.

lillamiljoboken

”Lilla miljöboken för dig och mig” heter den. Nu ska jag gå igenom den och se om jag hittar några fel. Jag gav ut den själv genom Vulkanmedia, men den blev så dyr så jag tror nog att jag ska försöka med en annan bokutgivningsföretag, Type and Tell. Genom Vulkan kostar boken 149 plus 120 kr i frakt och moms så blev summan jag ska betala 306 kr. Men om jag väljer Type and tell blir boken billigare och billigare frakt.  Om någon är intresserad så går det än så länge att beställa den genom mig.

Jag kommer att skriva lite smakprov ur boken här på bloggen allt eftersom .

Ha det så bra och ta hand om er.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentera

